لباس بیمارستانی شان و گان

لباس بیمارستانی شان و گان

لباس بیمارستانی شان و گان

لباس بیمارستانی شان و گان

با ادامه مقالات وب سایت اصفهان پارچه در خدمت شما هستیم با لباس بیمارستانی شان و گان. در ادامه شما را با لباس یکبار مصرف بیمارستانی آشنا می سازیم.

لباس بیمارستانی شان و گان:

در پارچه های بیمارستانی انواع مختلفی وجود دارد که مصارفی زیادی دارند و در این دسته بندی می توان به لباس بیمارستانی شان و گان اشاره نمود که در اتاق عمل و برای پرسنل و همین طور بیمار مورد استفاده می باشد. گان نوعی لباس می باشد که پزشک و پرسنل اتاق عمل از آن استفاده می کنند اما شان لباس مخصوص بیماری که قرار است تحت عمل جراحی قرار بگیرد می باشد.

لباس ها و پوشش های بیمارستانی به رنگ سبز یا آبی و عمدتا از جنس پنبه می باشد. ویژگی مهم این لباس ها قابلیت چند باره استریل می باشد.نکته قابل توجه این است که نگاه کردن به رنگ آبی و سبز می تواند باعث تقویت دید جراح به اشیای قرمز از جمله احشای خون‌آلود شود و دقت و تمرکزشان را در هنگام عملهای جراحی بالا ببرد. این موضوع تا به این اندازه ثابت شده که حتی نگاه کردن جزئی به چیزی سبزرنگ یا آبی ، می‌تواند چشم‌ها را به تغییرات رنگ قرمز حساس‌ تر کند.

به‌ طور کلی دو دسته گان جراحی وجود دارد: یک بار مصرف و چند بار مصرف

  • گان‌های چند بار مصرف معمولاً از جنس‌های پنبه، پلی استر، ویسکوز مخلوط آن‌ها می‌باشد.
  • گان‌های یک بار مصرف بی بافت هستند.

لباس یکبار مصرف بیمارستانی

لباس بیمارستانی یکی از پر کاربرد ترین لوازم مصرفی پزشکی است که شامل گان بیمار، گان جراح، کلاه بیمار، کلاه جراح، شورت، سوتین و… می باشد. شرکت دطامد در راستای تامین لوازم مصرفی پزشکی و تجهیزات بیمارستانی اقدام به تهیه و توزیع لباس بیمارستانی و برخی دیگر از اقلام یکبار مصرف مانند سایر تجهیزات بیمارستانی ولوازم مصرفی اتاق عمل شامل شان استریل، گان استریل، روتختی، روبالشی، ملحفه، روانداز و پیشبند نموده است.
لباس یکبار مصرف بیمارستانی یکی از پر کاربرد ترین لوازم مصرفی پزشکی است.
اصفهان پارچه در راستای تامین لوازم مصرفی پزشکی و تجهیزات بیمارستانی اقدام به تهیه و توزیع لباس بیمارستانی و برخی دیگر از اقلام یکبار مصرف بیمارستانی مانند لوازم مصرفی اتاق عمل شامل شان استریل، گان استریل، روتختی، روبالشی، ملحفه، روانداز و پیشبند نموده است.

جهت مشاهده لباس های بیمارستانی به لینک زیر مراجعه نمایید.

پارچه های بیمارستانی

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − سه =