پارچه لباس ورزشی

پارچه لباس ورزشی

لباس ورزشی

پارچه لباس ورزشی

 

بهترین جنس پارچه لباس ورزشی چیست؟

باتوجه به دوبرابر بودن تعریق در ورزش، انتخاب جنس مناسب لباس ورزشی برای پیشگیری از عرق سوز شدن و ابتلا به بیماری های قارچی و پوستی اهمیت بسیار زیادی دارد.

بهترین جنس برای لباس های ورزشی  لباس های تمام نخ یا نخ پنبه هستند. لباس های نخی یا پنبه ای، به سادگی عرق را به خود جذب می کنند و جلوی عرق سوز و قرمز شدن بدن را به خصوص در ناحیه زیر بغل و کشاله ران می گیرند.

 

بطور کلی میتوان گفت هر نوع لباس ورزشی که انتخاب می‌کنید‌، حتما باید‌ ۳ فاکتور اساسی د‌اشته باشد‌؛

رطوبت را جذب کند‌

مانع از ایجاد‌ بوی بد‌ د‌ر بد‌ن شود‌

در طول تمرین شما را خنک نگه د‌ارد‌

 

لباس ورزش

لباس ورزش

 

راهنمای خرید پارچه لباس ورزشی

اگر قصد خرید لباس های ورزشی نایلونی یا شمعی و بادگیر را دارید، حتما لباس هایی را انتخاب کنید که دارای یک آستر نخی باشند. شلوارهای ورزشی دارای جنس الیاف مصنوعی نیز باید حتما آستر نخی داشته باشند، تا از قرمزی، خارش و ابتلا به ناراحتی های قارچی در ناحیه کشاله ران در اثر عرق کردن جلوگیری کنند.

با اینکه لباس های ورزشی نایلونی و شمعی عمر طولانی تری دارند و راحت تر شسته می شوند  ،اما مزیت لباس های نخی نسبت به آنها این است که بیشتر از پوست بدن محافظت می کنند.

اگر دوست ندارید لباس ورزشی خود را بیش از اندازه بشویید و ظاهر آن تغییر نکند،یک پیشنهاد برای شما داریم. می توانید زیر بلوز یا گرمکن های ورزشی، یک تی شرت نخی جذب و زیر شلوارهای ورزشی، یک شلوار نخی نازک بپوشید.بدین ترتیب، عرق بدن جذب لباس های نخی زیر می شود و دیگر مجبور نخواهید شد لباس ورزشی را برای از بین بردن بوی عرق آن بشویید.

نتایج تحقیقات پژوهشگران دانشگاه گنت بلژیک نشان داده که باکتری‌ها در پارچه‌های مصنوعی نظیر پلی‌استر سریع‌تر رشد می‌کنند.پارچه‌هایی که از مواد مصنوعی ساخته می‌شوند، چنین قابلیتی نداشته و مایع باقیمانده بین پوست و لباس محیطی مطلوب برای این دسته از باکتری‌ها پدید می‌آورد.برای تائید این یافته‌ها، محققان محیط مشابهی را روی پارچه‌های مختلفی نظیر پلی‌استر، آکریلیک، نایلون، پشم گوسفند، ویسکوز و کتان رشد دادند. نتیجه این بود که کتان محیطی است که حداقل باکتری‌ها در آن رشد می کنند و بهترین محیط برای رشد باکتری‌های بدبو، پلی‌استر می باشد.

 

رنگ بندی پارچه لباس ورزشی

رنگ بندی پارچه لباس ورزشی

 

اصفهان پارچه مرکز عرضه و فروش انواع پارچه های بیمارستانی – شرکتی- ترگال – کج راه- تترون – جاجیم – چادری، روفرشی ،پاتیس رنگی و پارچه لباس ورزشی شکیل و دارای  جنس مرغوب می باشد.

جهت مشاهده محصولات اصفهان پارچه می توانید به بخش فروشگاه مراجعه نمایید.

 

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + یک =